Koulutuksella uutta osaamista ja oppia kehittämiseen.

Hathunters toimii luovan talouden ja luovien alojen asiantuntijana

Hathunters kouluttaa yrityksiä, yhteisöjä ja julkisia toimijoita muotoiluajattelun, muotoiluprosessin ja palvelumuotoilun menetelmien haltuunottamisessa. Koulutuksen osallistujat oppivat mitä mahdollisuuksia muotoilu tarjoaa toiminnan kehittämiseen, käydään läpi konkreettisia esimerkkejä ja kehittämistä tehdään yksinkertaisia työkaluja hyödyntäen. Osallistujat saavat rohkaisua ja itseluottamusta toiminnan kehittämiseen. Iita ja Sonja tekevät monimutkaisista asioista helposti pureskeltavia ja selkeitä kokonaisuuksia.

Koulutukset

  • Koulutuksen osallistujat oppivat
    ● Mitä palvelumuotoilu on ja mitä palvelumuotoiluprosessiin kuuluu
    ● Miten selvittää ja mitata asiakkaiden tarpeita sekä analysoida ja kiteyttää tulokset
    ● Miten yhteiskehittää asiakkaan tarpeiden mukaisia palveluita

  • Koulutuksen osallistujat oppivat
    ● Mitä muotoiluajattelu on ja miksi muotoiluajattelun omaksuminen on tärkeää koko organisaatiossa
    ● Millainen muotoiluprosessi on ja miksi se toimii tämän päivän toiminnan kehittämisessä
    ● Millä tavalla ja miten laajasti organisaatio voi hyödyntää muotoilua (muotoilukypsyys)
    ● Miten muotoilun haltuunottaminen hyödyttää toiminnan, toimintatapojen ja - kulttuurin, johtamisen kehittämistä

  • Koulutuksen osallistujat oppivat
    ● Mitä asiakasymmärrys on ja miten sitä tutkitaan sekä mitataan
    ● Miksi asiakaskokemusta ei voi kehittää ilman asiakasymmärrystä
    ● Miten luodaan hyvä asiakaskokemus

  • Koulutuksen osallistujat oppivat
    ● Miten luodaan yhteinen ymmärrys yhteistyön osapuolien tai tiimin kesken
    ● Miten onnistutaan työskentelemään eritaustaisten (mm. toimiala, kulttuuri) ihmisten kanssa tuloksekkaasti
    ● Miten osaamista kannattaa kohdentaa ja ajoittaa kehittämisen eri vaiheissa

  • Koulutuksen osallistujat oppivat
    ● Mitä tuotteistaminen on
    ● Miten palvelu hinnoitellaan
    ● Miten tuotteistetaan myyvä palvelu

  • Koulutuksen osallistujat oppivat
    ● Mitä hyötyä verkostoista on liiketoiminnassa
    ● Miten verkostoja rakennetaan ja ylläpidetään suunnitelmallisesti
    ● Millaisia mahdollisuuksia verkoston välinen yhteistyö tuo

  • Koulutuksen osallistujat oppivat
    ● Miten tehdään vaikuttavaa viestintää ja tavoitetaan kohderyhmät
    ● Miten viestintä resursoidaan
    ● Miten viestinnän vaikuttavuutta mitataan

Mitä asiakkaamme meistä sanovat

Pyydä tarjous koulutuksesta

Ota yhteyttä

info@hatunmetsastajat.com

Iita | 040 559 1063

Sonja | 050 527 6784